Thursday 31 January 2013

degree? reuni0n!!

assalamualaikum..
hai sumer.. it has been such a while since I last  p0sted here.. midterm da lpas.. alhamdulillah twakal aje la an.. mlihat pd cbran skrg untuk aku amik medic dgan p0inter yg segan2 sip0t je.. aku decide untuk have a back up plan about my future c0urse... agak2 k0rg apa ye.....






haaaa....nmpk ta agk2 apa plihan karier aku kt stuh.. huhu.. one thing f0r sure i realy h0pe rezeki untuk aku nanti adalah dalam range minat aku.. medik memang aim aku...tapi kecuaian aku dulu wat aku trsasar jauh untuk ltakkn diri aku untuk secure medik.. and dr sekolah lagi..apart from medik.. aku nak jadi cikgu bi0logy.. kal0 pensyarah it w0uld be either ec0logy or physiology or cellular.. ta pasti lg sbb byk mnde yg mnarik dlm bi0logy ni.. s0..korg2 sumer..nti jgn tkj0t l0 ttbe anak blik sk0la cter blj0 bi0logy best o0 nan cikgu/lecturer c0mey..lalalalalalala~~ organic chem un mnarik gak sbb byk incolve mechanism...tp... nk state IUPAC name utk compound un mrangkak ag..acaner tuh nk jd lecturer lak... hahaha.. aku just harap pintu rezeki aku untuk medik blum lagi ttutup rapat so that aku dpt capai bbrpa matlamat yg aku da pgang dr sekolah..amin..pape un..aku serahkn pada Dia yg kat atas.. mane Dia letak aku stuh la rezeki aku insyaAllah..n moge dipermudahkn untuk aku mndalami and appreciate it..  


by the way.... 
i really want t0 share a bit of apa yg sllu trlintas dlm kepala aku each time aku tgok students gather nan kwn2 sumer a.k.a reunion.. xde yg len trlintas dlm kepala aku melainkan insan2 VALIANT yg da bsma nan aku 2 t0 5 years.. its funny and really sweet indeed untuk berangan cmne rupe kawan2 kita dalm range 7 hingga 15 tahun akan datang... cmne rupa kwn2 aku an.. msti ada yg da kwen.. #trmsuk aku..eh? >< camne la an rupa kawan2 aku nih ada k0t yg sib0k ngan suami/isteri lyn anak msing2..msti cute an! #okeyh anak2 buahku..don't call me makcik call me acik je..nmpk muda cket~~ hahahah... antara target2 aku...

~aunty trah ^^~


~uncle wan ^^~
~haa...uncle jie! ^^~

~aunty mun n aunty qis! ^^~


~uncle efun ><~

~aunty2 2 anat0mi? ^^~~

~aunty weida!~


hahahah... sekadar gurauan ae caption bwh gmbr uh.. tp ni antara target2 utama aku la especially efun..muahahahaha..#s0ri yek efun~ byk lg tp ta trdaya da nk mncri gmb02 target2 aku nih.. huhuhu...
 but..
 one thing f0r sure.. i really hope that.. even if time flies.. kami2 rakyat VALIANT would always be VALIANT and remains with the mem0ries.. kita tggu okay dalam temp0h sp0loh thun ag... reuni0n cne jdnyer.. agk2..ada ta yg dtg nan insan VALIANT sndiri as life partners utk reuni0n uh nti... lalalalala~~ gur0 je.. l0 ad..apa slhnyer...nek pentas ok! ^^ 

hahaha.. thats all la from me this time..truly missing you guys right n0w.. h0pe korg2 sume sntiasa sihat n bhgia ok! assalamualaikum..




#kepada kawan Valiant aku yg insyaAllah bakal melangsungkn pertunangan dlm masa trdekat nih.. sem0ga niat murni kalian berdua dberkati and dilancarkan sehingga ikatan sah.. amin.. setia hujung nyawa~~



3 comments:

  1. haha tak sabar nak jadik aunty :3 hikhokk

    ReplyDelete
  2. sila panggil saya : arwah :) ngeh333

    ReplyDelete
  3. auww! Terharu gambar first. hehe. Insha Allah ade perkembangan akan dimaklumkan. hehehe =)

    ReplyDelete